Жоғарыдағылар қолынан келсе де қаламайды,
төмендегілер қалайды, бірақ, жоғарыға қарайлайды!
Ұзақ жылдар бойы және сенімді жазбаша дереккөздердің болмауында көптеген даналық ойлар өз авторларын жоғалтты. Немесе, керісінше, «Біздің кемшіліктеріміз - біздің ізгіліктеріміздің жалғасы» деген тіркеспен болған сияқты, кімге тиесілі екендігі белгісіз. Бұл туралы аймақтық ауқымдағы логистикалық хаб ретінде Global City дамуымен қалыптасқан жағдай еске түсірді…
600 контейнерден тұратын контейнерлік алаң және салмағы 50 тоннаға дейін жүк көтеруге қабілетті кранмен жүк терминалы салынды. Қолда бар теміржол тұйығынан басқа, ұзын құрамға қызмет көрсету үшін жаңасы салынады, оған 100-ден астам вагон қосылады. Және бұл шаруашылықтың бәрі тоқтап қалмайды! Отандық өндірісті дамытуға және оны экспортқа жіберу үшін өз өнімдерімен бүкіл құрамды қалыптастыруға дайын клиенттер тарапынан үлкен сұраныс бар. Бүгінде олар 4000 вагонға жылдық трафикті қамтамасыз етуге дайын, бірақ…
Вагондарды беру Global City-ді Майқұдық станциясымен байланыстыратын өз темір жолымен жүреді. Міне, осы жерде барлық осы артықшылықтарды теңестіретін кемшілік бар! Майқұдық теміржол станциясы үшін логистикалық хабтың дамуын тежейтін «бөтелке мойны» да осы.
1950 жылы салынған станция бүгінгі күнге дейін 36 кірме жолға қызмет етеді, олардың бірі Global City-ге тиесілі. Өткізу қабілетін кеңейтуге бағытталған барлық алдыңғы қайта құруларға қарамастан, станция барлық өсіп келе жатқан трафикті көтере алмайды. Басқа не деп айта аламыз: тек Global City ғана Майқұдық қуатын толығымен жүктей алады!
Сонымен, бір жағынан, отандық өндірушіні қолдауға және Қазақстанның транзиттік әлеуетін практикалық жазықтыққа айналдыруға тырысатын Global City, осылайша экономиканы дамытудың мемлекеттік бағдарламаларының (мысалы, шина зауытының) бенефициарларының, халыққа азық-түлік (және одан да көп) тауарларын жеткізетін желілік дистрибьюторлық компаниялардың, логистикалық операторлардың және т.б. қызметін қамтамасыз етеді екінші жағынан, «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ тиесілі Майқұдық теміржол станциясы өзінің өткізу қабілетін кеңейтуге асықпайды.
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаевтың ұсынған «Жаңа Қазақстанда» бізді тыңдап, Global City-ге өз т/ж станциясына инвестиция салуға мүмкіндік бергенін немесе қолданыстағы станцияның мүмкіндіктерін барынша кеңейткенін қалаймыз. Ол үшін көп нәрсе қажет емес: вагондарды беру/жинау процесін жеделдету үшін маневрлік тепловоздарды сатып алу және құрамдарды қалыптастырудың қосымша жолын жасау қажет. Өз тарапынан Global Сity бұған қатысуға дайын.
Global City – ең жақсы сауда және логистикалық шешімдер!
Жалғасы бар...